Weekend bezigheden - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Robin Brink - WaarBenJij.nu Weekend bezigheden - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Robin Brink - WaarBenJij.nu

Weekend bezigheden

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 Maart 2014 | Thailand, Hua Hin

De dagen zijn veranderd in weken en de weken veranderd in maanden. Over een week zit ik hier officieel twee maanden, een derde van het avontuur zit er dan alweer op.

Afgelopen weekend waren we naar een strand vlak in de buurt van Bangkok. Het was 3 en een half uur rijden, maar dat is hier in de buurt. In alle vroegte gingen we op zoek naar een minivan die ons naar Hua Hin ging brengen. Een van de stranden waar ook veel Thaise mensen te vinden zijn in hun weekenden. Allemaal op zoek naar rust en schone lucht.

De heenweg beloofde veel goeds voor het weekend.. Tijdens een korte regenbui raakte onze minivan van de weg. Aquaplanning, slip, vangrail in het vizier, schietgebedje, BAM, vangrail. Nadat de bijrijder even had gekeken of het voertuig nog operationeel was in opdracht van de chauffeur, reden we binnen een minuut alweer met 120 km/u richting de eindbestemming. In Thailand doen ze niet zo moeilijk.

Hua Hin was twee dagen aan het strand liggen en helemaal tot rust komen. Hoewel het weer niet optimaal was, bewolkt, was het toch ontzettend lekker op het strand zaterdag. Zondag brak de zon weer door en lagen we lekker te bakken. Mijn buik, schouders en armen doen mij er nog steeds aan herinneren (helemaal verbrand) aan het fijne weekend in Hua Hin.

Aankomend weekend trip. We gaan naar een eiland genaamd Ko Samet. Ik heb de zonnebrand alvast gekocht.

DOEI

• 04 Mei 2014 - 10:13

Ruud Groenendal:

Als je terug bent in Nederland gaat zo'n reis echt spreken.!